Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Ingyen munka?

2010.05.27. 21:07 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Ma sikeresen elgondolkoztam mindenen. Alapból úgy kezdődött, hogy mivel tesóm ment vásárolni, így mentem vele, és kelhettem volna később is, de nem tettem, mert nem bírtam. Elindulás előtt sikeresen láttam Őt, de valahogy észre se vett. Vagy nem is akart? Innentől kezdve ugye az embernek miért is legyen jó kedve? Aztán bejutottam a suliba, ahol rögtön betámadott a főnök, hogy a nyárból vállalnom kéne egy napot, mert nincsenek elegen. Nem nagyon tetszett nekem. Elkezdtem gondolkozni, hogy bassza meg, lejár a szerződésem június közepén, de elvárják, hogy július végén (!!!!), igen a végén bemenjek melózni. Hát a mai világban ki az, aki ingyen dolgozik? Senki. Akkor én miért tenném ezt? Hát komolyan minden kedvem elment ettől, mert mégis hogy a francba lehetséges ez? Ha tudnám, hogy szeptemberben visszamehetek, akkor szemrebbenés nélkül igent mondanék rá, még ha ingyen is dolgoznék, de így??? Hát az agyam eldobom. Persze ez meg is pecsételte az egész napom, de mit csináljak? Nem vagyok erre köteles, sőt még így is plusszba fogok bejárni, mert minden szart a szerződés utánra kellett tenni, nehogy már nekem jó legyen... De igaz a mai világban senki nem nézi a másik dolgát, mert a saját dolgaival van elfoglalva. Még mindig nem tudom ezt felfogni. Aztán nagy nehezen telt az idő délután, persze jött megint az "ellenőrzés". Már tényleg kezdem azt érezni, hogy direkt engem ellenőriz állandóan a főnök, hogy vajon mit csinálhatok. De miért? Nincs min rajtakapnia... Aztán még az udvaron is volt ellenőrzés. Kicsit idegesítő ez. Aztán meló után mehettem kresszre. Olyan káosz van a fejemben... Ma valahogy egyáltalán nem fogtam fel a dolgokat. Mintha egy orosz beszélt volna nekem. Igaza volt tesómnak, hogy nekem baromi nehéz lesz a műszaki rész. Aztán mivel hazahoztak, így előbb hazaértem. Még tesómnak mondtam reggelről, hogy elmehetnénk futni este, így el is mentünk. Már nagyon hiányzott a mozgás, mert valahogy így le tudom vezetni a feszültséget. Hozzászoktam, hogy mindig van valami és ez a pár nap kiesés nem volt jó. De most így estére picit nyugodtabb vagyok... De az vigasztal, hogy holnap nem megyek melózni, mert még van csúszóm és így holnapra kértem vissza az egyiket. Be is fogom hajtani mindenkitől, mert besokaltam. Igen is adja vissza mind, mert én is voltam bent helyettük és én is szívtam ott... Ennek ellenére nem aludhatok sokáig, mert bejelentkeztem kozmetikushoz és így legalább már eljutok oda is. A délutánomat meg rászentelem a tanulásra...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr332036567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én futás érzelmek
süti beállítások módosítása