Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Kényszer...

2010.05.31. 22:27 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Olyan jót aludtam... Na ez a hazugság. :D Olyan jót tudtam volna még aludni. Kimondottan kellemes lett reggelre az idő a szobában és ez az, amikor a lehető legjobban érzem magam és a legjobban tudnék aludni. Kicsit ráhúztam a kelésre, mert nem vitt rá a lélek, hoyg kikeljek az ágyból. Elkészültem, összeszedtem az összes cuccom, ami nem kevés lett. Sikerült múlt héten hazacipelnem a gyakorlókat kijavítani és azt vihettem ma vissza. Élvezet volt cipelni. Félúton bementem a boltba az ismikhez és egy rakat felsőt felpróbáltam. Kettőt félre is tetettem, majd holnap elhozom őket. De kár ilyenkor próbálni, mert tudom, hogy mindig van valami jó dolog, de olyankor meg már úgy vagyok vele, hogy nem érdekel, mert megkerestem rá a pénzt. Múlt héten mondták azt, hogy amig nincs családom, addig mindent vegyek meg, ami tetszik, mert utána úgysem lesz lehetőségem rá. Nem vagyok nagy pénz költő, de ami megtetszik, azt meg szoktam venni, mert na. Aztán sikerült elindulnom a suliba. Az úton láttam egy tök jó pasit. Na jó hárman voltak, de csak az egyik volt jó pasi. :D A másik kettő olyan elmegy kategória. Holnap lesz a napja, hogy kiderítem ki az, de olyan kis fiatalkának nézett ki... Aztán a suliban... Hát túl sok kedvem nem volt bemenni, mert hát mostanában nem érzem valami felhőtlenül boldognak magam odabent. Sok a stressz amiatt, hogy egyre közelebb van a vég. A főnöknek ma mondtam, hogy a nyári meló kilőve, mert dolgozok. (Jó nem állandóan, de a franc se fog ingyen melózni. A mai világban ki tenné ezt meg csak úgy? Max a fanatikusok...) Aztán szép lassan telt az idő, szerencsére az eső is elkerült minket. Délutánra mintha minden megváltozott volna. Sőt meg is változott. A kis szarházi hegyesfülűvel sikerült megint összebalhézni. Nem tudom, hogy miért poén az, hogy a kaját dobáljuk. A francért nem lehet egyszer normálisan enni? Megmondtam, hogy aki normálisan eszik és megeszi mindet az kap pudingot, a többi joghurtot. A kaja dobálás után szivem szerint semmit nem adtam volna egyiknek sem, csak ugye ezt nem tehetem meg, így odaadtam. Na ekkor érkezett az első visszaszólás, ami magyarul annyi volt, hogy mit képzelek én, hogy ilyen szart merek adni neki. Ahelyett, hogy örülne, hogy kap mást is, ez a köszönet. Persze semmit sem tudnak megbecsülni, mit is várok tőle is például? Aztán egész délután morgott, pattogott meg beszélt vissza, de megmagyaráztam neki, hogy egyszer találkozik a kezemmel a szája és akkor lesz oka pofázni, addig nem. Persze ezután sem kussolt be, mert ő is úgy van mindennel, hogy neki mindent lehet. Aztán a másik kissrác simán fogta és lekurvázta az egyik kiscsajt. Aztán meg mertem kérdezni tőle, hogy tudja-e, hogy mi az a kurva? Persze... ő hogy ne tudná... "A sarkon állnak és várják, hogy a kamionosok felvegyék őket." De miért kell felvenni őket? "Hát mert a kamionosok gyereket akarnak." Hát a kis hülyék azt se tudják, hogy miket beszélnek, de szemrebbenés nélkül megy neki a trágárkodás. Aztán suli után irány a kressz, ahol úgy éreztem ismét magam, hogy a testem ott van, de én nem. Egyszerűen nem tudtam koncentrálni ma sem. Hazafelé vettem gyrost és még este be is nyomtam, pedig este már nem szoktam enni, most érzem is, mert fáj a pocakom. Túl sokat ettem ma... Majd kipihenem reggelig...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr232046349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én suli érzelmek felső
süti beállítások módosítása