Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Elcseszted...

2010.07.12. 20:37 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Igen ez már ma elhangzott. Először is vezetés közben, aztán meg itthon magamban. Nagyon elegem lett mindenből megint. Van aki élvezi az állandó csesztetéseket. Ez szerintem már betegség. Nem hiszem el, hogy ez normális viselkedés, mégha az anyámról is van szó. Úgy irigylem azokat, akik "jóba" vannak az anyjukkal. Itt soha nem volt anya-lánya kapcsolat, nem is lesz.Hozzászoktam, mégis rossz ez így. Szólni meg nem lehet, mert akkor meg jobban gázos lesz a szitu... Na mindegy... A mai napról. Nem volt energiám felkelni, mikor kellett volna, így picit tovább aludtam, a következménye az lett, hogy kapkodhattam az elkészüléssel. Persze nagyanyám is beállított, de mondtam neki, hogy én nem tudok vele foglalkozni most. Végül is lefoglalta magát. :D Aztán végre elindultam vezetni. Végre... Nem így mentem oda, hogy hú de sok kedvem van. Nem volt mese menni kellett. Jöttek a feladatok újra és újra. Valamiért nem vagyok 100%-os magamban. A 4 kötelező feladat úgy érzem, hogy megy. Vagyis ment, még a gyorsításos résznél ma túlcsúsztam. Pedig soha nem volt ilyen. :( Aztán a tolatás is... Tiszta káosz van a fejemben. Ráadásul a vizsga is délután lesz csak, addig meg annyit fogok még idegeskedni, hogy csak na. Ráadásul úgy néz ki, hogy én leszek az első. A srác meg utánam. Az oktató azt mondta, hogy a srácnak nem fog sikerülni, meg azt, hogy nagyon fogja sajnálni, ha nekem nem sikerülne. Tiszta stresszes vagyok már a vizsga miatt. Hazafelé benyomtam egy 3 gombócos fagyit. Olyan jól esett ebbe a nagy melegben. Nem valami kellemes emellé még az itthoni feszültség is. Olyan furcsa, hogy ha nem vagyok itthon, akkor baromira nem vagyok éhes, de ha hazajövök, akkor meg állandóan ehetnékem van. Vajon miért lehet ez? Szóval ettem itthon és magamba préseltem azt a kefírt. Immel-ámmal sikerült megint magambatuszkolni. Aztán ugye hazajött anyám... A pattogása... A körmössel is sikerült egyeztetni, mert holnap délután lesz a vizsga és végül is délelőtt megcsinálja nekem. Már várom nagyon, mert hiányzik... Este még a szokásos hasprés és a megérdemelt pihi.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr172147331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: én vezetés érzelmek henna
süti beállítások módosítása