Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

I love monday...

2010.08.02. 20:59 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Baromi szar érzés hétfő hajnalban azért felkelni, hogy elmenjen az ember melózni. Most, hogy így egyre jobban tapasztalom, hogy milyen is valóban a munkás élet, így be kell látnom, hogy tényleg nem frankó. Emlékszem, hogy kiskoromban mindig azt mondogatták, hogy addig tanulj, amíg lehet, mert utána már nem lesz jó. Persze minket akkor is vonzott a munkás élet, mert mindenki utált tanulni meg suliba járni. Azt kell mondanom, hogy valóban így van. Ugye a suliban is kellett melózni, de ne hasonlítsuk össze ezzel, mert a kettő nem ugyanaz. Az igazi szellemi munka és nekem valamilyen szinten az sokkal jobb is volt. Ez meg... baromira fárasztó. Nem azt mondom, hogy szivesebben tanulnék, mert nem így van. Nem hiszem, hogy csak úgy magamtól visszaülnék az iskolapadba. Csupán arról van szó, hogy akkor tudja meg mindenki, hogy milyen ez, amikor már benne van. Én meg most érzem ezt, hogy milyen egész nap gürizni a semmiért. Szóval egész nap meló, pakolás meg minden. Baromira nem ennyi dolgom volt hétvégén. Na jó meg nem is ennyit láttam belőle. Szóval hajnali kelés, kómás reggel után már alig vártam, hogy jöhessek haza és legyen új körmöm. Lett is és sokkal boldogabb lettem egyből. Aztán még jött egy fárasztó délután. Leginkább a nagy semmittevés volt, de komolyan ez sokkal jobban fáraszt, mintha csináltam volna valamit is. Estére meg már mindenkinek jól esik a pihenés. Nekem is... Na meg persze most lenne jó valakihez hozzábújni...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr682194195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én érzelmek köröm
süti beállítások módosítása