Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Pofázzál otthon...

2009.12.17. 22:18 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Hát ez a mai nap... Maga a borzalom. Ennél jobban képzeltem el az utolsó napot a suliban. Hát már alapból úgy kezdődött, hogy mennem kellett 8-ra, mert két tanár se volt, szóval ilyenkor meg mi napisok szívunk... :D Hajnalban felkeltem, kimentem a buszhoz, közben jött is egy, az utasok felszálltak, épp az utolsó szállt fel, ahogy odaértem, erre becsukja az ajtót a sofőr, a fejét is elfordítja és elindul. Gondoltam magamban minden szépet, de a fent ülő utasok is szép nyugodtan voltak, egyik se szólt volna, hogy ottvagyok, de ezek után senki se várja tőlem, hogy majd én kedves leszek máskor... Aztán jött egy másik busz, de várnom kellett így... Első óra tesi a kis másodikosakkal, szóval már kora reggel másodjára is szétfagytam... Aztán mentem a saját órámra, de minek??? Már az első 10 perc után tudtam, hogy itt gáz lesz. Na és persze kivel volt megint a gond? Hát a cigókkal... Vajon miért vannak az általánosítások??? Hát éppen ezért... :D Mindig, de tényleg mindig ezekkel van a gond. Alapból úgy kezdtük az órát, hogy 10 percig álltunk csak miatta, mert nem volt képes felfogni azt, hogy ne rugdossa az előtte álló kiscsajt és álljon már rendesen. Ezután már meguntam és elkértem az ellenőrzőjét. Erre mi volt a reakció? Először is az, hogy nincs itt... Érdekel? Naplóba beírom, többi nem izgat. Aztán kihozza, és közli hogy írjak be, hogy az apja el tudja olvasni, mert amit előzőleg is beírtam nem tudta elolvasni. Ott volt a számon, hogy meg kellene tanulnia olvasni... De reagáltam rá és nem szépen közöltem vele, hogy akkor küldje be az apját és a kezébe nyomom az ő összes dolgozatát és akkor próbálja meg azt elolvasni... Persze ez se tetszett neki és pofázott vissza, és meg azzal a lendülettel közöltem, hogy menjen haza és pofázzon otthon, mert én rohadtul nem vagyok rá kíváncsi. Erre persze egész órán pofázott és nagyon higgadtnak kellett lennem, hogy ne menjek oda és vágjam szájba, pedig ez lehetett a célja, de persze emellett a többi gyereket is piszkálta mint a nem rendesek. Óra végén ismét beírtam neki egy szaktanárit és pont kapóra jött velem szemben az ofő is. Neki is elmeséltem, aztán az igazgatónak is, mert én nem vagyok hajlandó ezt eltűrni, persze ő is közölte, hogy mindennap csinál valamit ez a hülye gyerek, behivatta, elkérte ez ellenőrzőjét és ismét kapott egy igazgatóit. Nagyon is helyes... Persze ezek után már megint nem volt kedvem semmihez. Pedig a másik osztály is tök rendes volt, a napisok is normálisak voltak... Na meg kaptam egy csomó kis ajándékot is :) A gyerekektől is, meg munkatársaimtól is, ami jól esett, de én is készültem ám :)
Aztán 4-kor végre kijöttem a suliból, és kicsit megnyugodott a lelkem, hogy 2 hétig kb ezeket a szemét gyerekeket se látom... végre kis pihi... Aztán egész nap vártam, hogy jön a teló, hogy mehetek a bonsai-ért, de nem jött... Tesóm is hívott, hogy mi lesz, de mondtam neki, hogy semmi, mert így fölösleges bemenni. Végül is ismét hívott, hogy bejön értem, elmegyünk vásárolni pár cuccot, meg a téli guminak is kell a próbálgatás :P Aztán bementünk a Tescoba, mondom megkérdezem mi van a fámmal és pont akkor jött ki a srác... de annyit várt, hogy szólt hogy enyém a fa... Mmondom itt van??? Igen nem rég hozta... WOW :D örültem, mint majom a farkának :P Jó 6ezrembe fájt, de már rég szerettem volna, és hát szerintem egy 8 éves fáért simán megérte ez. :) Szóval ez is megvan :) És így a napom jól zajlott :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr271605551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló suli karácsony ajándék cigányok bonsai
süti beállítások módosítása